pátek 19. dubna 2013

Kosmetické New in

Ahoj všem,
přeji krásný pátek, konečně!))
Dneska jsem si pro vás přichystala další New in.
Je zase starší ale já vás nechci stáále zahlcovat novýma kosmetickýma kouskama. Což mi připomíná, že jsem si dnes koupila zase něco, jsem vážně strašná!
A ještě něco z mého života. Musím vám říct, že matika mi vážně nejde. Učím se ní třeba i tři hodiny a dostanu trojku.. V úterý jsme psali velký test a totálně jsem se bála. Když jsem dopsala měla jsem super pocit. Pocit nebyl špatný, dostala jsem DVOJKU ! 79%. Já jsem z toho až brečela! Jsem na Matiku fakt poleno, ale to bylo od věci.
Je to jenom kosmetika a z toho většinu dávám kamarádce k narozeninám. No, já už jsem jí ty věci dávno dala. A vše se ji snad líbilo:) A co jsem si to vlastně koupila?
Na první fotce je rtěnka od Maibelinne ta nová, Color Wisper a mám ji hrozně ráda a přemýšlím, že si koupím další odstín. V tu dobu co jsem ji kupovala stála 139Kč i s touhle řasenkou zdarma. Teď je prodávají za 99Kč ovšem bez řasenky.
No a na poslední fotce jsou dva Krásný laky od Miss Sporty. Ty oba jsem dala kamarádce, potom jsem ji dala ještě tu řasenku.:) Ty barvy laků se mi hrozně líbí. Jeden lak stál 30Kč.

Co jste si koupili vy?
Mar.♥

21 komentářů:

  1. Skvěle nákupy:) ty laky mají krasne barvicky:) a tu rasenku uz chci dlouho vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tu řasenku mám a jsem s není hrozně spokojená!! No a ty laky mají opravdu moc hezké barvy!!

    OdpovědětVymazat
  3. Super věci!! Moc se mi líbí ten zlatý lak!

    OdpovědětVymazat
  4. ten rúž si už chcem dlhšie kúpiť aj ja!:-) Je farba intenzívna, alebo je skôr ako lesk (ako hovorí mnoho ľudí) ? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mně je intenzivní tak na půl. Není to nejlepší ale ani nejhorší. Jako lesk se to trochu chová, brzy se ztratí a má jemný lesk.

      Vymazat
  5. mohla bych Tě poprosit, když tak o recenzi té řasenky? chci si jí koupit brzo, kvůli zklamaní z té Gabriely Salvete :) jinak pekný blog :) Nela B ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím tě zklamat, ale jak jsem psala. Dala jsem jí kamarádce k narozeninám. Ale sama mám v plánu ji koupit tak kdyžtak později. Ale koukni na jiné blogy, někde to určitě najdeš.)

      Vymazat
    2. Tuhle řasenku mám a je opravdu skvělá;) ale není to objemová řasenka a tak si přes ní dávám ještě jednu řasenku a vyhovuje mi to ;) :)

      Vymazat
  6. Tak ty laky vypadají skvěle :) A odstín rtěnky se mi taky moc líbí, akorát bych pod něj asi použila trošku světlého make-upu nebo korektoru, aby ta barvička ještě více vynikla. :)

    OdpovědětVymazat
  7. What a great post, and lovely blog! ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Super věci, tu rtěnku jsem si koupila taky :) Hrozně jsem po ní toužila :) a navíc když stála 100 Kč :)

    OdpovědětVymazat
  9. Psala jsem ti na tvůj starý blog, tak budu ráda, když si to přečteš, pa ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, nehrála jsi ty s Lenčou a Myškou v seriálu "Moje druhé já"? Víš, připomínáš mi jí!!! :DDD

    OdpovědětVymazat
  11. rúž si chcem kúpiť, akurát majú toľko skvelých odtieňov že sa nikdy neviem rozhodnúť:D

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné věci :) také už si brousím zuby na rtěnku :))

    OdpovědětVymazat
  13. Ten zlatý lak se mi strašně líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  14. super ta řasenka je velmi dobrá:) a krásně natočí:) a ty laky vpadají úžasně:)

    OdpovědětVymazat