úterý 12. března 2013

Můj kanál na YouTube

Přeji krásný den všem.
Znáte ten pocit, kdy si říkáte: "Já ji od někud znám!" Ale nevíte odkud.
Je totiž možné, že mě znáte taky a jenom nevíte odkud.
Mohli jste mě vidět třeba na ulici nebo tak, ale to se nepočítá, že?
Dělám totiž videa na YouTube. Miluju to, ale řekla jsem si, že by bylo fajn mít i blogspot. Vždycky jsem byla jenom na blogu ale teď jsem propukla kouzlu blogspotu. Nevím, proč jsem si ho nezaložila už dávno.
Měla jsem tedy několik blogů na blog.cz ale s tím už je konec! Tenhle blog nemám ani týden a už se na něj kouklo okolo 110 lidí. To na blog.cz za týden máte 10 lidí a jste rádi.
Pane bože, teď tak přemýšlím, kam jsem se to dostala, když jsem začala psát o tom, že mám YouTube!

Moje videa nejsou zatím slavná, ale nevadí mi to. Mám přes 100 odběratelů a přes 300 shlédnutí..
Chceš se na nějaké video kouknout?


A další! Tady je odkaz na kanál : http://www.youtube.com/user/makyna016/videos?view=0

Děkuji všem za odběr, shlédnutí, like nebo dislike!:)

P.S..: Zítra k večeru objízdím na Bali (Malaisie) Je to na 13 dní. Ale nebojte, pokusím se něco tam napsat! A fotit budu každou minutu!:)

Krásný den všem, M. ♥

19 komentářů:

  1. Super:) Jsi šikulka:)jakou používáš kameru prosím?:)

    OdpovědětVymazat
  2. tiež som na blog.cz a tiež uvažujem o prestupe sem už som to aj pár krát skúšala, ale vždy ma zatial odradil design, nejak si tu neviem nastaviť nič normálneho s čím by som bola spokojná ... :(

    OdpovědětVymazat
  3. Super:) to video se ti hrozně povedlo. Jen jsem se chtěla optat ten lesk na rty, dá se ještě někde koupit ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nejsem si tím 100% jistá ale řekla bych že možná jo:)

      Vymazat
    2. A mohu se zeptat jaká je to značka ? :) Nebo pod jakým názvem to mám najít :)

      Vymazat
    3. Je to normálně značka HaM .. Já nejsem doma, jsem na Bali.. Takže ti neporadím

      Vymazat
  4. jeee na bali som bola budes este dalej tocit videa ?? uži si to tam je tam krááásne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju moc!! Byla jsem právě v bbazénku a teď jsem se po dlouhé době podívala na mejl .) Ano, budu.

      Vymazat
  5. Týjo, na Bali si to užij, určitě to bude super. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to ti závidim ! Užij si to tam

    OdpovědětVymazat
  7. Máš hezký blog. Většinou lidi co příjdou z blog.cz maj strašný styl, ale tohle jednoduché se mi líbí moc!
    Jinak ti poradím, ať si zrušíš to ověřování komentářů, dá se to nastavit, je to staršně otravné :-///

    OdpovědětVymazat
  8. To video je vážně super!! Užij si to na Bali. :) Těším se pak na fotky!

    OdpovědětVymazat
  9. Jsi v tom videu tak roztomilá! ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Nevieš či sa da ladybox objednať aj mimo česka ?

    OdpovědětVymazat