úterý 5. března 2013

Kdo to je? Představím se vám!

Přeju krásný zbytek dne!
Já jsem Markéta a tohle je můj první blogspot.
Dřív jsem měla jenom blogy ale to chci změnit, protože blog už není stránkou číslo jedna. Podle mě je to blogspot tak proto tahle stránka.

No a možná chcete vědět něco o mně ne ?
Jsem Markéta a je mi 13let. Ano, JENOM 13 ale myslím že nezáleží na to kolik mi je. Jinak přesně za půl roku mi bude 14. Bydlím v Libereckém kraji a líbí se mi tam.
Moje koníčky jsou : Blog,YouTube(točím totiž videa) divadlo- chodím na něj už od první třídy a pořád mě to hrozně baví. Rádio - od února moderuji rádio Ambrozia které naleznete tady : http://www.radioambrozia.eu/ a zrovna zítra vysílám od 15 do 18 živě. Tak si mě třeba můžete poslechnout.

Vím že tehle článek není asi nejpropracovanější ale je to jenom takové malé představení. Design bude, asi zítra,pozítří? A chystám články: Outfit,New in a svatá desítka!
A jak vypadám?

Na lepší fotku si musíte počkat!:)
Krásný den ♥Markéta

5 komentářů:

  1. 13 ? Po prohlédnutí tvého blogu jsem tě tipovala na 16/17 :))Jinak přeju hodně blogovacích úspěchů,. ať tě blogování baví atd :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tý jo, 16/17 ?:) Tak to je dobrý!.) Děkuji moc za přihlášení odběru! Moc si toho vážím.

      Vymazat
  2. Přidávám se přeju ti taky hodně úspěchů a hodně návštěvníků, já také s blogováním začínám a je mi přesně jako tobě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi moje velká oblíbenkyně :-) To ty si mi dala odvahu rozjet blog taky za tu odvahu ti děkuju a ráda bych ti ji oplatila. Bohužel nevím jak. Jsi skvělá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, jsi úžasná. Nemusíš nic oplácet)) Stačí mi tento krásný komentář!!

      Vymazat